Informacje o współpracy

Jak rezerwować termin sesji i jak wygląda współpraca z nami.

Przebieg współpracy:
1. Zapytanie klienta o ofertę i wolny termin u fotografa odbywa się przez kontakt na naszym profilu Facebook, Instagram lub pisząc do nas na adres mail, adresy znajdują się w zakładce Kontakt.
2. Ustalenie wstępnej daty sesji.
3. Zapoznanie się z informacjami i REGULAMINEM PRZEBIEGU SESJI dla przyszłych klientów.
4. Dokonanie rezerwacji terminu sesji i wpłacenie w ciągu 3 dni od momentu otrzymania dostępu do REGULAMINEM PRZEBIEGU SESJI bezzwrotnego zadatku, wpłata zadatku jest jednoczesna z zaakceptowaniem przedstawionych informacji. Zadatek jest gwarancją rezerwacji terminu sesji dla Klienta.
5. Dostęp do poradnika „Jak przygotować się do sesji” oraz „Galerii Sukien”. Uzgodnienie i wybór stylizacji.
6. W dniu sesji dopłata reszty należności
7. Przybycie na sesję w wyznaczonym terminie, miejscu i o umówionej godzinie.
8. Podpisanie Umowy fotograficznej wraz ze stosownymi zgodami, regulaminami w tym RODO
9. Wykonanie sesji.
10. Oczekiwanie na gotowy materiał w ustalonym terminie.
11. Odbiór zdjęć z sesji ze studia.